Se răcește înainte de ceașcă. Karlovy Vary a șters complet Ústí

31/05/2018

"Pare misto, dar singurul lucru pe care l-am avut la baieti a fost concentrarea si imbunatatirea", spune antrenorul Petr Brom. Jucătorii au considerat că este doar jumătate din joc. "Apoi concentrarea a căzut oarecum și ne-am așteptat ca Usti să înfrângă în sine.Prin urmare, timpul pauzelor pot fi auzite doar de concentrare, păstrați-l în capetele noastre pe care dorim să termine jocul și așa mai departe. "

Într-adevăr, chiar și jucătorii înșiși recunosc că concentrația de Usti nu a fost tocmai ideale. . "Rezultatul fiind, cu toate că, în cele din urmă am dramatizeze un pic, dar am vrut să câștige cele trei puncte și am livrat", a spus David Janků

nou-veniți la raportul

acum, el a fost unul dintre cei pentru care un astfel de duel a fost o rampă de lansare a raportului. "Acest lucru a fost deja predeterminată că plăcile de potrivire, a primit oportunitatea și modul în care prinde pe, vom vedea", a spus antrenorul Brom.

Datorită acest lucru ar putea fi, de asemenea atribuită prima extra-liga începe Tomas Netrval și Recorder suedeză Andreas Eriksson.

"Netrval este încă în faza de învățare, Eriksson a primit prima șansă și mulțumim lui Dumnezeu pentru că, a permis statului.Pentru acele câteva baloane doresc să evalueze performanța sa, dar, desigur, știm cum se comportă în practică, în cazul în care punctele forte și punctele slabe sale "a declarat antrenorul Carlsbad

primul și până în prezent numai

" la început am fost un pic confuz, dar mă bucur că am încercat și sper să fiu acolo în acest an, am obține chiar de mai multe ori, "se conectează blocant Thomas Nu a avut primul început în extralizarea.Dar are o experiență de joc. "Eu joc a doua divizie pentru bin, în cazul în care vor câștiga aici acumula experiență cu jucătorii în formare și eu sunt fericit pentru fiecare ocazie când intru pe teren."

Netrval este primul și singurul locale, care a împins în sus într-o echipă extra-liga. "Sunt încântat de faptul că Jakub Novotny mi-a dat o astfel de șansă și încerc să arăt că o am. Sunt mulțumit în noi ACKuri în fiecare se întâlnesc, și mă bucur ei mi-a da o astfel de posibilitate ", a spus el.

Pentru David Janků experimentat deja palubovek Matador extraligových, anul trecut a urcat de multe ori, dar aceasta este numai în trecut Jocul se leagă încet în set.

"Sunt tânăr și m-am așteptat la început. Există slovenul Jan Planinc și ar trebui să înceapă, dar probabil că nu poate juca întregul sezon.Este mai mult dintre noi, și împotriva echipe din partea de jos a tabelului ne alternate antrenori tineri ", spune David Janků spiker, împreună cu cel mai tânăr membru al echipei nu a luat, atât în ​​acest an și douăzeci, optsprezece Džavoronoka cu excepția, desigur, dar asta este o altă ligă.

"Sunt fericit pentru fiecare ocazie pe care în cele din urmă am jucat. Mi-a jucat destul de bine, dar eu încă restrânge multe greșeli pentru a sparge, pentru a îmbunătăți veniturile, să lucreze la depozit și nu-l va "a declarat Janku după meciul cu estuarul

goleste Infirmary

echipa de proiect Karlovy Vary se pot aștepta la încă un lucru.La duel cu Ústí el era deja îmbrăcat în Jersey și a stat de Thomas alternează banda larg, care, din păcate, răniți în formare chiar înainte de primul meci Extraliga. Acest lucru s-ar putea întâmpla până la sfârșitul anului chiar și la bord.

"Sper că vor apărea mai devreme. El a primit permisiunea de la un doctor, are o atela acolo, de formare cu noi, dar, în măsura în care blocul a fost încă doctorul la sfătuit să fie atenți să nu-l, vom vedea într-o săptămână. Mă bucur că nu sunt inch ", spune antrenorul Peter Brom.

În centrul orașului Karlovy Vary joacă Cupa European Challenge Cup în România cu o echipa Arcada Galati. Cel din etapa anterioară a fost eliminat de sârbul Novi Pazar. "Am văzut cum au jucat sârbii, iar acasă nu ar fi ușor pentru noi.Ei au de bună calitate și va decide doilea joc, vom juca acasă ", spune că Brom pe scena europeană va rivaliza, cum ar fi, cu tot respectul, Ústí.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started